Předvánoce na Modré hvězdě (14. -16.11.2014)

18.11.2014 13:48

Víkend od 14. do 16. listopadu strávili Stopaři v krásné chaloupce Modrá hvězda uprostřed hlubokého hvozdu nad Tanvaldem. Po příjezdu na tamní vlakové nádraží jsme museli zdolat s veškerým vybavením nemalý kopeček. Mnozí se zařekli, že už raději nikam nikdy nepojedou :-)

Když jsme se zabydleli a pojedli, tak jsme se sešli za libého zvuku praskajícího krbu ve společenské místnosti. Pustili jsme se do hry Máš minutu. Ta zpočívala v tom, že každý si vytáhl z čepice několik zapeklitých úkolů, které se buď rozhodl splnit a získat tak bod či se jich zříci a poslat je dál. Na to jsme se přesunuli nahoru, zachumlali se do tepla spacáků a popřáli si dobrou noc.

Po sobotní snídani nás čekala patnáctikilometrová vycházka na Černou Studnici. Zpočátku bylo počasí příjemné. Později se přihnala mlha, mrholení a odpoledne i menší déšť. Restaurace na Studnici byla doslova narvaná k prasknutí, tak nám nezbylo nic jiného, než se otočit a vydat se na zpáteční cestu k chatě.

Společnými silami jsme znovu rozdělali oheň v krbu, přichystali si štědrovečerní hostinu (špagety) a na popud Honzy si udělali krásnou matematickou hodinku, kde jsme počítali zlomky :-) Když všichni složili zkoušku z počtů, proběhla MISS Modrá hvězda, kde se soutěžící utkali ve třech disciplínách - promenáda v pyžamu, odpověď na tři otázky a ukaž, co umíš. Poté jsme napsali dopis Ježíškovi a pustili se do zdobení stromečku. V pozdních večerních hodinách, když jsme už každý sfoukl svoji svíčku a něco si přál, konečně přišel. Na Modrou hvězdu zavítal Ježíšek a každému z nás přinesl dáreček. Juchů!

Celou noc pršelo. Déšť vydržel po celé dopoledne až do doby, kdy jsme v 15.00 odjížděli vlakem zpátky do Varnsdorfu. Ráno jsme si zahráli několik her. Za zmínku stojí Sněhová vločka :-) Také nás čekal úklid celé chaty, příprava společného obědu (kuře na paprice), vyhodnocení celopobytové soutěže a předávání zasloužených odměn.

Stránky otevřeny 1. ledna 2010.